helgen

2013-08-27 @ 01:47:00
 
Förlåt, förlåt, förlåt. Det är så mycket nu, ni kommer tyvärr få nöja er med ett inlägg varannan dag ungefär
 
I fredags var jag och såg i mitt första fotballgame! Det var superkul, dock så fattade jag inte ett dugg av hur spelet gick till, men jag urrade och tjoade när de andra gjorde det haha. Efter matchen gick jag på en fest som heter STOMP. Det är skolans första fest för året och hålls till precis vid fotballplanen. Det var verkligen jätterolig, jag dansade grymt mycket och lärde känna massa nya människor. I lördags var jag och tränade med Savanna och sen var det middag för alla utbytesstudenter här (vi är hela 17st faktiskt) så då fick vi träffa vår kontaktperson och vi gick igenom lite regler och pratade. Supertrevligt :) I söndags var vi i kyrkan och sen var det familydinner hos grandma' sues där hela tjocka släkten är! Hoppas ni hade en lika rolig helg som mig, pusss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0