Mobilblogg

2013-08-23 @ 05:15:00

Heej alla, mobilblogg nudå!
Jag sitter och pluggar och har gjort det de senaste 4 timmarna. Det är den där jävla matten som krånglar nu igen. Jag liksom kan vartannat tal, sen bara bleknar det I huvudet på mig.. Aja, i morgon är det fredag så har många roliga saker att we fram emot tills i helgen :) I går hade vi beachday vid en sjö med kyrkan (haha låter sjukt lamt jag vet, men det var inte kyrkligt på något sätt) vi spelade vollyboll, åt massa god mat, åkte båt och tubade. jag lärde känna massa nytt folk så det var verkligen jättekul! I morgon är det årets första football game som jag självklart ska gå på. Aja det var nog allt för nuet :) puss


 
Usch
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0