Lite catch-up

2013-12-08 @ 08:08:00
Hej hörni, det var ett tag sedan! Tänkte berätta lite kort om vad jag haft för mig den senaste veckan. 
 
Så, förra tisdagen fick vi thanksgiving lov, och då var jag på min date med John. Vi gick på restaurang, åt glass och såg på catching fire i Ogden vilket var superkul! Sen på torsdagen var det thanksgivning och vi hade en stor middag här med vår släkt där vi åt en stor kalkon och massa pajer. Direkt efter middagen åkte vi och blackfriday shoppade till klockan slog 01.00 på natten och vi nästan somnade i affärerna. På fredagen gick vi upp tidigt igen för att ännu en gång blackfriday shoppa hela dagen och jag kan säga att jag fyndade många roliga grejer:) På lördagen var vi i Layton för att kolla på bio med hela familjen och sedan åt vi middag på restaurang. Hm denna vecka var jag på basketmatch i tisdags, och min kör sjöng nationalsången där så det var riktigt skoj, sedan vann vi ju matchen också så det det var ju lite dubbelt upp roligt. På onsdagen var jag i Salt Lake City med Victoria och Emily och tittade på julbelysningen vid Temple Square och det var så så fint! Sedan i Torsdags hade vi en gigantisk family dinner hemma hos min farbror för att deras son (min kusin) precis kommit hem från en 2års resa i colombia. Det var superkul, åh älskar min släkt här, den är verkligen så underbar! Igår (fredags) Hade jag min första track-träning (friidrott) efter skolan (för er som inte vet har jag då gått med i indoor-track teamet) vilket var superkul. Är riktigt taggad på det faktiskt, och vi kommer ha träning varje dag efter skolan så det betyder att jag har både weight-traning OCH track varje dag. Jäklar vad fit jag kommer vara när jag åker hem haha! Nej men känner verkligen att det är något för mig så det känns bra. Sen kl7 kom Brynlee och hämtade upp mig och vi åkte hem till henne där Capris, Courtney och Addie var. Vi badade bubbelpool utomhus i snön och pratade hela kvällen, åh det var så mysigt! Så, nu kommer vi ÄNTLIGEN till idag. Så idag har jag hunnit vara i Salt lake city och fixat skidor, varit uppe på snowbasin och faktiskt åkt skidor och varit på överraskningsfest för min kusin Bailee. Måste bara säga att det var pissjobbigt att åka skidor för det var snöstorm och typ 100minusgrader så man frös ihjäl. Men har skaffat season pass där så kan åka där hela vintern iallafall (för er som inte vet ligger skiresorten 15min från mitt hus, så det är toppen)! Det var nog allt för nuet, nu måste jag verkligen sova. Puss vi hörs snart igen ♥ 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra styckeindelning. Som vanligt.

2013-12-08 @ 14:27:58
Postat av: Anonym

Åååh funny! :)

2013-12-08 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0