Två månader kvar.

2013-06-02 @ 20:06:38
Jag förstår inte riktigt, att jag om 2 månader kommer att lämna hela mitt vardagliv här i Sverige och sätta mig på ett plan mot andra sidan Atlanten. Att jag kommer att bli en medlem hos en helt annan familj och bo hos dem i 10 hela månader. Att jag kommer träffa helt nya människor och helt nya vänner, kanske till och med vänner jag kommer att känna i hela mitt liv. Allt detta i ett främmande land, med ett främmande språk och en främmande kultur.
Blir så nervös när jag börjar tänka på det, på hur mycket hemlängtan jag kommer få, på allt jag kommer att sakna här i Sverige, men samtidigt blir jag bara så taggad! Vill bara åka nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0