11/24/2013

2013-11-24 @ 18:01:00

Tjennixen!


Tänkte bara kicka in ett litet inlägg om vad jag hittat på de senaste dagarna. Det har varit väldigt fullt upp kan jag säga och sedan i onsdags har jag blivit bjuden på date, spelat paintball (vilket gjorde så jäkla ont så nu har jag blåmärken över hela kroppen haha), haft sleepover med mina kompisar och sist men inte minst vart på ett girlscamp med typ alla tjejer i hela Morgan. Det är så himla roligt med allt som händer här nu och jag hinner knappt inte vara hemma längre! Nä men ni förstår:) dock har jag helt glömt bort att ta bilder så ska försöka bättra mig på den fronten hehehe. Aja men nästa vecka är det ju thanksgiving i allafall och jag ska göra min date då (vi ska gå och se catching fire), hinna träffa både brynlee och Morgan och ha middag hemma med familjen. Det kommer bli mycket helt enkelt men jag är hur taggad som helst! Sedan väntar Carol's dotter sitt barn och om allt går rätt till kommer han komma nästa vecka också! Ååh vad roligt allt ska bli!

 Random jag vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0