It's a baby boy

2013-11-26 @ 07:24:01
Denna dag har varit (typ) nästan som alla andra. Jag hade foods som första timme där vi bakade paj inför thanksgiving vilket var mycket kul! Sedan fick min värdsyster sitt barn idag (alltså inte Anna, utan Carol och Garys dotter som bor här under ett par månader) :)) Åh han är så så söt och jag och Anna ska få åka ner till sjukhuset och titta och klämma på honom i morgon haha, är så taggad!! Efter det ska jag på min date med John vilket också ska bli roligt såklart. En annan liten rolig grej sådär är att vi får thanksgiving break i morgon så går i stort sett bara 2dagar i skolan denna vecka (lycka)! Haha nej men ska bli riktigt skönt att ta igen några timmars sömn som jag totalt missat denna vecka. Sedan har alla amerikaner varnat mig för att jag kommer äta hela tiden haha men aja, men lever bara en gång eller hur? På fredag är det black friday, vilket betyder att alla affärer i hela USA har jättemycket rea. Carol och Kacey säger att folk bokstavligen slår varandra för att få vad de vill ha, så är sjukt taggad på att få boxas lite. Men med det sagt om ni har några specefika önskemål om julklappar ni vill att jag ska skicka till er är det bara att skriva till mig så ska jag se vad jag kan fixa, puss och godnatt!
Välkommen till världen Kellin! / låtsasmoster <33

Kommentarer
Postat av: Ester

Haha klämma lite på bebben lolz. Men fettt söt, vill också ha en bebbe att titta och klämma på <33

2013-11-26 @ 09:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0