November

2013-11-06 @ 06:46:17
Hejsan Hoppsan!
November är här och det betyder många saker. 1: Att jag fyller år (vilket faktiskt är i morgon, eller ja, Idag för er i Sverige) 2. Att den andra tri-mestern börjar (dvs nästa termin), vilket menas att jag kommer få ett helt nytt schema med massa nya roliga ämnen :), 3. Att det är thanks giving snart vilket jag är mycket exalterad över, och 4. Att jag har en jättestor konsert med kören i Salt Lake City nästa vecka:)) 
Nä men är faktiskt jättetaggad på denna månad, känns inte som att något jobbigt kommer hända, allt verkar vara så bra, nästan lite läskigt faktiskt hehe. Denna vecka har varit bra också, och helgen var supermysig. Hade massa  roliga filmkvällar med mina friendoz och var delaktig i både ett sopp-party och en Baby Shower. Nä men aja, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.. Fick ett gigantiskt 2kg paket idag från min familj hemma i Shweden som jag inte ens får öppna försän i morgon (because tomorrow is my birthday)! Ska bli kul iallafall :) Nä men lagade också ännu en svensk måltid till my hostfamily idag vilket dem tyckte väldigt mycket om satt det är ju kul liksom. Nu snart ska vi gosa ner oss och titta på The Voice och jag och Anna ska äta nyttiga snacks för vi har diet vecka :-). Så puss puss puss kära vänner och bekanta, vi hörs en annan dag.
Från halloween när vi gick trick or treat
Jag och John på Football's matchen i fredags 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0