LOVE LIFE

2013-09-11 @ 05:17:00
Godkväll alliphopa!

Denna dag har varit väldigt skön, hade inga prov, min förkylning är nästan borta och hade typ inget plugg. Så jag och Anna chillade hemma och tittade på P.S. I love youåch vad jag älskar den filmen. Annars finns det inte så mycket annat roligt att berätta haha, har mycket kul som händer i helgen :) På fredag är det forbollsmatch och jag ska gå dit med några kompisar, sen på lördagen ska jag shoppa med Savanna (är såå taggad på att få in lite nya kläder i garderoben) och sen på lördagkväll är jag bjuden på Game Night så det ska också bli jättekul såklart! Så som ni fattar är mitt liv ganska gött just nu, allt liksom flyter på vilket är så skönt! Aja nu ska jag ta mig en snabb dusch och sen sova, har late start i skolan i morgon så kan sova lite längre, thank god, Puss
 
Åh btw, är bara såå jävla taggad på mitt liv haha, inget känns jobbigt längre, inte ens att börja i skolan igen när jag kommer hem. Är taggad på detta år, sommaren 2014, att resa till Australien, jobba, ta studenten, köpa egen lägenhet och gå på polishögsskolan ÅHHH LOVE LIFE
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ester och Stina

Vad menar du med Australien?? Hmm

2013-09-11 @ 10:57:30
Postat av: sofiaw

Jättr kul o läsa om ditt liv där Ellen!!!

2013-09-13 @ 09:13:12
Postat av: Alice

ÅHH va du är fin syrran! Saknar dig så mycket och det är så himla tomt utan dig här! PUSS

2013-09-14 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0