Halfway through.

2014-01-09 @ 05:05:56
Hej hörni, längesen! 
Nä men förlåt för att jag inte har bloggat. Hittar alltid en ursäkt och har alltid något annat "viktigare" att göra, men nu ska jag faktiskt skärpa mig. 

Mitt liv här är bara så bra. Vet inte riktigt hur jag ska förklara mig, men nu har faktiskt halva tiden gått och jag får ont i magen av att bara tänka på att jag måste åka hem. Åh JAG VILL INTE! Under de senaste veckorna har jag haft och upplevt min första amerikanska jul och varit i Florida för att hälsa på Linnea. Min jul var hellt underbar. Vi hade tre olika fester med vår släkt. Den första var vi ungefär 200personer på och de andra två var mer för de närmsta (50personer lol). Älskar min familj och min släkt här, de är bara helt underbara.
Florida då, ÅH säger jag bara! Helt jäkla helvettes underbart var det. Dock har jag inte tid att berätta allt vi gjorde, men Linnea har faktiskt varit så duktig och skrivit ner exakt vad vi gjorde varje dag, så är ni nyfikna på det, kika in här: www.linneas.webblogg.se!
Det känns verkligen så bra att det här året har fallit på plats och nu när jag sitter och läser igenom min lista om allt jag hunnit uppleva so far blir jag bara så glad. Ler liksom för mig själv och blir så stolt! Såklart har man  ju alltid lite problem i början men jag kan säga att dem problemen gjorde mig bara starkare. Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag klarade allting, med tanke på att jag faktiskt inte riktigt hade någon här jag kunde prata med, men på något sätt löste sig allt (mycket tack vare skype tack och lov!) JAJA, nu, såhär ett år efter allt detta hände (lolz) så känner jag verkligen att ingenting kan få mig att må dåligt igen. Jag har ju mina ups and downs men det tär inte mycket på mig alls, snarare tvärt om. Åh jag känner så mycket att jag har växt här.
 
Nu sitter jag iallafall med min psykologi och studerar för fullt. Jag har nämligen ett prov i morgon och jag vill helst inte faila det, men det är inte så farligt som ni tror. Det är faktiskt väldans intressant allting (även fast det är många ord som är jäkligt svåra och jag inte förstår ett sket lolxd) 
En annan lite rolig grej att berätta är att jag har också kommit in i en väldigt bra träningsrutin och jag jag tränar just nu ca 2timmar varje dag :)). Känns väldans bra eftersom jag gått upp en massa kilon efter jag kom hit! Jag känner sakta men säkert att musklerna blir större och fettet mindre haha. 
 
Ja, nu fick ni lite update kring mitt liv just nu. Nu måste jag faktiskt fortsätta plugga.. Puss och kram!
Och BTW varsegod, fin styckeindelning va??????
 
 

Kommentarer
Postat av: Ester

Jättefin styckeindelning gmn

2014-01-09 @ 14:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0