HAPPY

2014-01-19 @ 06:46:00
Asså förlåt men jag måste bara skriva av mig lite nu. Jag är bara så lycklig herre min gudars! Det känns inte som att några problem i världen existerar, kan inte ens tänka på negativa saker. Jag är så glad att jag får vara här, att jag hamnade i morgan, att jag är jag, att min familj är så bra, att jag älskar mina vänner, att jag älskar hela världen OSV OSV! Lite roliga grejer som händer just nu är: Att jag är lite smått förälskad, att jag är så glad att ha mina vänner här, att prom är snart, att jag inte har nåt jobbigt i skolan som händer, att min pappa kommer hit i Maj och vi ska på roadtrip, att min släkt är helt underbar, att vi ska boka grekland i veckan, att jag fyller 18 i år, att denna sommar kommer bli grym, att jag har hela våren kvar här, att mitt hår är fint, att jag har min första track tävling i helgen OSV OSV! Oj herre vilket lyckopiller detta blir men jag kan bara inte låta bli! 
 
 
 
 
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0