January 11, 2014

2014-01-12 @ 04:33:13

Hej allihopa!
Jag tänkte att jag kunde berätta lite om vad jag gjorde igår och idag.
Så, igår gick jag ju i skolan såklart. Vi lagade super äcklig kyckling på min foods class som vi kommer behöva äta på måndag (fy), sedan sjöng jag lite på kören, jobbade matte på matten, lyfte vikter på weight trainingen, hade genomgång om fejk-gravid-magen som vi ska ha på oss om några veckor lolz och sist men inte minst hade jag prov på psykologin (som jag faktiskt fick A på). Sedan efter skolan gick jag hem, skypeade en kortis med Ester och tog en nap för jag var så himla trött. Efter några timmar kom Ashley och Marina och hämtade upp mig och vi åkte hem till dem. Dit kom sedan Jake också och vi lagade middag och bara hängde. Supermysigt var det!

Idag så vaknade jag tidigt och begav mig upp i skidbacken för en heldag där. Det var ju såklart jättehärligt som vanligt men nu är jag helt död i kroppen haha!
Så nu har jag och Anna precis kollat på film och nu tänkte jag ta mig en kopp te och bara ta det lugnt.
I morgon väntar kyrka och familje middag + kanske lite plugg. Så aa det var nog allt!
Puss och kramis


Kommentarer
Postat av: sofia

Vackra bilder!!!

2014-01-15 @ 16:41:27
URL: http://ggs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0