Snabbis

2014-01-27 @ 05:51:00
Hej hopp!
Denna vecka har varit förvånansvärt lugn. Jag har gått i skolan som vanligt, haft track varje dag och var på min första tävling i fredags. Det gick helt ok faktiskt. Jag var ju inte sämst men jag var ju verkligen inte bäst heller liksom, så nu är jag bara taggad på att bli bättre och göra mig redo för State i vår :))
Nåt mer roligt då? Jag var på basketmatch med Brynlee, Courtney och Ali och efter det gick vi hem till Brynlee och kolla på film och pratade. Sedan igår kommer Amanda och Marina över hit och vi pratade och tog igen allt vi missat. Idag var jag på dop för den nya lilla bebben Brightyn och vi hade lunch för typ 70pers här hemma och jag åt så mycket så jag trodde jag skulle spricka! Ni som jag inte har skypeat med eller nåt kommer få en chock när jag kommer hem för jag har gått upp så fruktansvärt mycket, hjälp! Kommer vara en tjockis i sommar, men AJA who cares egentligen, inte jag! En annan liten rolig grej är att jag börjat leta jobb för när jag kommer hem i sommar då jag kommer behöva lite pengar hehe. JUSTE vi bokade Grekland i fredags också, så det är jag bara så sjukt jäkla helvettes taggad på! Åh vad denna sommar kommer bli bra alltså, jag bara känner det.
Another little fun thing is that jag glömmer bort svenska ord hela tiden. Jag kan liksom inte skriva en bra svensk text utan att det blir helt osammanhängade och låter helt bajs. Alla nya amerikaner jag träffar säger alltid att dem inte ens hör någon accent från mig längre, så häftigt! Tänk vad mycket engelskan liksom påverkar mig!
Pussis
Trojan Pride

Kommentarer
Postat av: Ester

Keep up the good blogging

2014-01-27 @ 08:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0