HOMECOMING!!

2013-08-27 @ 02:02:00
Hej hörni, måste skriva av mig lite! Jag blev nämligen precis utbjuden till homecoming!!!!
 
Jag kom hem från skolan, precis som vanligt. Då överaskas jag av att ett brev från mamma ligger på köksbordet och det innehöll inget mindre än marabou och massa saltlakris, jag blev såklart överlycklig och gick ner på mitt rum och tjocka till mig haha. Sen när jag kommer upp till vardagsrummet säger min värdmamma Carol att det är någon vid dörren som frågar efter mig, men när jag kommer dit så ser jag ett stort plakat med texten: "Out of all the fish in the sea, Ellen will you come to homecoming with me" och en megastor bunke med Swedish Fish!!!! SÅ SÖTT!!! Vi tog in det och började gräva bland fiskarna för att se vem det var som hade bjudit ut mig, och i bottnen stod det. En kille i min skolan som heter Tanner :) Jag är suuperglad just för att ingen av de andra utbytesstudenterna och blivit bjudna och jag trodde verkligen inte att jag skulle bli det! Det här året börjar bara såå braaaa!!!!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men åh vad gulligt! :-D

2013-08-27 @ 16:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0