Tisdag, Onsdag, Torsdag

2013-08-29 @ 23:42:20
Hejsan hoppsan!
 
Hm när var senaste gången jag bloggade? I måndags va? Då går jag igenom mina dagar sen i tisdags :)
Tisdag dårå, då var jag i skolan som vanligt, Anna var sjuk så satt med främmande människor på lunchen vilket var superbra. Sen när jag kom hem hade jag jättemycket plugg, men istället för att plugga satt jag och planerade hur jag skulle svara Tanner om homecoming. Det resulterade i att jag designade en megastor poster och skrev på svenska. Sedan runt 10 körde Carol mig till hans hus och jag smög in och placerade den utanför hans sovrumsdörr. Woop
Onsdag, då hade jag mina två prov i skolan som gick förvånandvärt bra (eftersom jag inte ens hade pluggat liksom). Fick typ C+ så det var ju kul! När skolan var slut åkte vi hem och pluggade matte och sen kl 8 åkte vi till Savannas överraskningsfest! Det var såå kul, vi var ute i hennes trädgård hela kvällen och jag fick prata med jättemycket nya människor. När det var slut åkte jag hem och sov haha
Idag vaknade jag 20min innan skolan började och typ gick i sömnen. Har aldrig varit så trött. Slumrade till och med till en stund på engelskan haha. Annars har dagen rullat på ganska bra och jag åkte och åt lunch med ett par tjejer i kyrkan för dem hade lunchbufe så det var jättemysigt.
Nu har jag precis kommit hem och ska sätta på en film hade jag tänkt, ikväll händer inte så mycket. Får mysa för mig själv haha I morgon ska vi inte gå till skolan för på morgonen åker vi till yellowstone! Är supertaggad :)) Där stannar vi tills på måndag då det är helgdag här då. Aja det var nog allt för nuet. Ska ta måga bra bilder i helgen jag lovar, puss puss
min vackra stad

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att läsa om allt du gör och du tar så fina bilder.

2013-09-01 @ 23:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0