Saturday

2013-10-13 @ 08:27:34

Hej hörni! Idag har jag varit och shoppat i park city med mandy och kp. Det var verkligen en supermysig dag och jag fick med mig nästan lite för mycket hem hehe.. Aja är sjukt nöjd över mina inköp iaf och ser fram emot vintern då jag kan ha alla kläder :) nu kom jag precis hem från Emelies hus där jag var med
Henne och Rashel. Vi tittade på film pratade och åt popcorn haha, hade det jättemysigt där
Ja men vad ska jag berätta mer då? Jo i veckan hade jag konsert med kören vilket var jättekul:) i onsdags var det culture day för alla utbytesstudenter i min skola (se bild nedan). Jag och Thom hade ett bord med saltlaktriskt och kaviar haha, alla hatade det och nu vet hela stan att svensk mat suger :-) Om 2 veckor är det ju halloween dance och det var ju "girls choise" vilket betyder att det var tjejernas tur att fråga. Jag frågade ju som sagt en senior som heter Collin :) är jättetaggad inför dansen och jag tror jag ska vara utklädd till indian haha, och min date ska ju vara cowboy då liksom, så det tror jag blir najs.
Nä men hörni förlåt men nu måste jag verkligen sova, puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0