Wednesday 10/23

2013-10-24 @ 05:46:14
 
Godkväll kära läsare 
Denna dag har för det mesta spenderats i skolan. Tycker faktiskt att det var ganska kuligt :) blev svarad till Halloween dansen av Collin. Jag blev kallad till Front Office under min 4e lektion och där väntade en stor bukett blommor med en liten lapp som visade "Didn't mean to "leaf" you hanging, Of course I say YES :)". Så sött! Det gjorde typ min dag haha.
Sedan efter skolan gick jag, Amanda och KP hem till mig och bakade en tårta till Anna för att det är hennes födelsedag idag. Hon var borta på en spring tävling så vi gjorde allt superfint, pratade i flera timmar och gick sedan över till deras hus för att äta middag. Är så himla glad över att ha dem här, de är nog mina bästa vänner. De förstår alltid vad man säger och ställer alltid upp, oavsett vad. 
Nu skypear jag med Thommis och tittar på när han käkar popcorn och dansar åt sin egen musik, kulit.
Vi hörs i morgon igen sötisar! PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0