Måndag, Tisdag, Onsdag

2013-09-19 @ 01:47:03
God eftermiddag kära läsare :)
Denna vecka har jag inte gjort så mycket speciellt. I måndags Var jag på barnkalas och sen kom Savanna hit och sov över. Vi hade det jättemysigt och pratade hela kvällen. I tisdags var jag i skolan och sen på kvällen var jag och tränade basket, vilket var lite annorlunda flr att jag i stort sett inte ens har hållt en basketboll på två år. Men det var kul, alla var jättesnälla och jag kände ändå att jag hängde med ganska bra! Sen i morse steg jag upp kl 05.40 för att gå upp och träna med Rashel. Himla duktigt av mig måste jag säga :) Sen nu ikväll ska jag nog ta mig en prommis till pretzel maker och köpa en latte haha, mitt kaffesug är sååå starkt och ingen här dricker ju kaffe för det är emot deras religion, så ska passa på såhär på kvällskvisten. Ja men det var nog allt intressant från den här veckan. I helgen tror jag att jag ska shoppa skor till Homecoming och på fredag är det en fest jag ska gå på. Så det är ju ännu en helg att se fram emot tycker jag. Ska försöka blogga nåt dagboksinlägg ikväll eller i morgon så då har ni det att se fram emot, puss sålänge!
 
Juste, om ni känner att ni har några tips på hur ni vill att jag ska blogga så är det bara att kommentera. Är det tråkigt att jag bara skriver om vad jag gör hela tiden? Vill ni ha lite mer action kanske? Nä men jag vet inte, ba säg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

tycker som du skriver är jätte bra ellen, tycker det är jätte kul och höra! fast vore kul om du drog in ännu flera detaljer kanske :D de är spändande! Och kanske flera bilder om de går såklart :P kul o se hur de är där omkring :P

2013-09-20 @ 15:53:06
URL: http://stockholmbruden.blogg.se
Postat av: Mamma

Det är jätteroligt att läsa om allt du gör, tänker och känner. Och att se fina foton på dig.

2013-09-22 @ 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0