Sjukis

2013-09-08 @ 02:50:18
Hej!
Denna lördag har spenderats i min soffa, sjuk hostandes och bara helt slut. Har tittat på 3 filmer och ätit massor av chicken nudle soup. Denna kväll kommer därför ite att bli så händelserik. Gary, Carol och Anna har åkt iväg för att kolla på baseball men lilla jag blev kvar här.. Så med det sagt förstår ni att jag inte har haft världens roligaste dag. Men då tänkte jag att jag kunde spendera lite av tiden med att berätta hur det gick på daten igår! Det var ju somsagt Tanner (min date till homecoming) som bjöd ut mig. Han hämtade upp mig med sin bil runt 9 tiden och sen åkte vi hem till en kille som heter Liam som äger världens största majsfält(det var en gruppdate, är ju inte tillåten att bara datea en). De hade ordnat så att det var en soffa och en tv mitt i fältet, så coolt! Där spenderade vi kvällen, åt popcorn, pratade och såg på skräckfilm. Sen när klockan blev 12 och mitt cerfew började närma sig var det dags att åka hem. Han skjutsade mig och följde mig till dörren där vi sa hejdå (rikigt amerikanskt :) Jag hade det verkligen jättekul och det känns bra att jag fick lära känna Tanner lite mer innan homecoming.
Aja, nu ska jag väl kura ner mig i soffan igen och sätta på dagens fjärde film haha, hoppas ni haft en bra lördag :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att läsa även här om allt du är med om. Har också varit och är sjuk. Synd att vi inte kan umgås. Morfar undrar om du får in hans bidrag på ditt konto och om allt detta med ekonomin går bra?
Hugs
Mom

2013-09-09 @ 16:14:57
Postat av: Anonym

Vad roligt att läsa även här om allt du är med om. Har också varit och är sjuk. Synd att vi inte kan umgås. Morfar undrar om du får in hans bidrag på ditt konto och om allt detta med ekonomin går bra?
Hugs
Mom

2013-09-09 @ 16:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0