Curly

2013-09-16 @ 00:21:00
Heej och förlåt för sämst uppdatering, ska göra det bästa jag kan!

I fredags var det ju iallafall fotballgame och jag var där med Cierra och Oakley :) Vi vann ju såklart för vi är ju bäst. Efter matchen åkte jag och Cierra hem till Shaylee med massa andra och pratade, sjukt mysigt :) I lördags vakna jag tidigt och Savanna kom och hämtade mig och vi åkte och tränade med hennes kompis Nicki. Det var så sjukt jobbigt haha och jag har en nedrans tränisngvärk nu lolz. Aja sen åkte jag, Anna, Carol och Gary och shoppade och åt middag i Ogden. Jag köpte lite träningskläder, en blus och en ryggsäck (men ja jag vet att det låter weird men jag är den enda människan i hela skolan som inte äger en ryggsäck, så känner mig lite left behind om man säger så haha). Sen åkte jag och Anna och mötte Maddie, KP och Mandy och vi åkte till en game night i Mountain Green, superkul var det :) Idag har jag hittils varit i kyrkan, tvättat och städat mitt rum, Standard söndag alltså. Om typ en halvtimme ska vi åka till vår Family Dinner vilket ska bli jättekul :) Till er som inte vet så har vi ju family dinner varje söndag där det är över 50pers, såå kul!! Aja sen ska jag plugga us history för jag har prov i morgon. Men det var nog allt för nuet, hoppas ni har haft en jättebra helg! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0