April 6th, 2014

2014-04-06 @ 18:53:00
Godmorgon allesammans!
Nu har jag precis vaknat och ligger i sängen och lyssnar på min bråvalla lista, åh tagga
Jag fick mitt spring break i torssags och har sedan dess hunnit shoppat i en ny mall i farmington, haft middag, hängt hos cierra, kollat ca 10 olika filmer med anna, lagat jättegod mat, och klippt mig. Haha inte det mest händelserika lov jag har haft men är så trött av skolan så jag ser detta mer som ett par avslappningdagar där jag kan sovaaa (yess).
Nästa vecka har jag två track tävlingar + Region i choir, mycket på G alltså. Nu är vi liksom på slutspurten på skolåret och det är mycket som händer. Det är faktiskt bara 9veckor kvar tills jag kommer hem till Sverige, vilket är vääldigt sjukt. Varanan dag känner jag mig typ redo att åka hem och träffa min familj och kompisar, medans den andra hälften av dagar får jag ont i magen för att jag inte kan åka härifrån. Jag tänkte att jag kunde skriva ett separat dagboksinlägg om det dock, för mina känslor kommer inte få plats i detta. Aja, jag har så mycket roligt för mig här på sistone och nästa inlägg bli faktiskt en rejäl bilbomb från allt!
Puss sålänge och håll utkik här över dagen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt att läsa dina personliga tankar, go for it ha ha :-)

2014-04-08 @ 09:15:52
Postat av: Anonym

Inget nytt på en vecka, ser fram mot nästa wow-berättelse :-)

2014-04-12 @ 16:16:54
Postat av: Ester

Skriv då din bajsis

2014-04-13 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0