Morgan day 5

2013-08-15 @ 23:19:00
Hej hopp!
 
Under det senaste dygnet har jag hunnit storshoppa på Wallmart, haft "möte" ang regler och jobb och skypeat med min familj. När det gäller regler var de ganska roliga faktiskt haha. Jag får inte datea bara en person utan jag måste gå i gruppdater, sen får jag inte ha en kille inna på mitt rum, eller ha en kille här överhuvudtaget om mina föräldrar inte är hemma! Så roligt, det är verkligen så olikt Sverige, men aja, jag är här för att lära mig om nya kulturer och så här blir det :) Sedan fick vi också lite jobb vi ska göra här, nämligen tömma diskmaskinen, städa och dammsuga vår del av huset och så, vilket jag tycker är bra. Men aja, nu har jag inte så mycket att göra, sitter och väntar på att pappa ska ringa på skype. Kanske sätter på en film eller nåt, jag och Anna har ju ett eget vardagsrum med världens största tv så det är ju hur bra som helst! Ikväll kommer hela familjen med alla barnbarn hit ska äta middag så då ska jag leka av mig med dem haha, det är ju väldigt lugnt här annars.
Hoppas ni har det lika bra som jag, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0