Morgan, Park City, Ogden and Mounten Green (In Swedish, varsegod Ester)

2013-08-15 @ 01:31:00
 
Hej!
Har fått ett klagomål av en viss Ester om att jag inte ska skriva på engelska, så varsegod, bara för dig!
 
Igår var jag ju som sagt i skolan och valde classes, sen skulle vi shoppa, men då hade jag tydligen fått en tid hos körledaren för audition till Millenial choir så vi åkte tillbaka till skolan igen och jag sjöng för honom. Jag var riktigt nervös, men jag kom in så jag är jätteglad!! :))) sedan åkte vi till Park city och shoppade. Hittade massor av superfina kläder och införskaffade mig till och med också en parfym. Sedan åt vi middag på en mexikansk restaurang och åt choklad uppe på berget. Allt var så vackert där! När vi kom hem gick jag och Anna på en fest för alla som var i kören. Det var jättetrevligt och vi lärde känna jättemånga nya människor där. Ja, vad gjorde jag sen? Facetimeade litemed Thom och sen gick jag och la mig.
Idag fick jag sova ut, äntligen! Sedan åkte vi in till Ogden för att fixa våra telefoner så nu har jag ääntligen ett amerikanskt nummer :D Sedan skjutsade Carol hem mig till Thom och vi pratade, poppade popcorn och tittade på film. Nu är jag hemma igen och jag antar att vi snart ska äta middag. Ikväll ska vi också gå igenom lite av deras regler.. Gary (min värdpappa) sa att de har ganska stränga regler när det gäller dating och så, så det ska bli spännande hehehe.. Men aja allt här är superbra och jag är jätteglad att ni har blivit så pass många som läser!
PUSS
My house here! 

Kommentarer
Postat av: Ester

Åh naw gmn <33

2013-08-15 @ 11:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0