Söndag.

2013-08-19 @ 00:05:20
Hejsan alla!
 
Dagen har till största del spenderats i en kyrka för mormoner. Mötet var 3timmar långt och hm intressant.. Det var iallafall uppdelat i 3 olika klasser och de andra 2 klasserna var mycket roligare än de första. Jag hade en svart klänning med blommor på som var sådär halvlång och täckte mina axlar ( det tog år och dar för mig att hitta den i Sverige) och jag kände mig som en gammal tant haha. De har ju så himla många klädregler här så då får man liksom filtrera bort de snygga kläderna och välja de som ens går att ha på sig.
Aja, i morgon börjar skolan och jag är verkligen så taggad. Ska bli så jävla kul, lära känna massa nytt folk och bli en del av den amerikanska high school kulturen! Hoppas ni har haft en bra helg, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0