Yesterday

2013-08-12 @ 17:36:00
Hej allesammans! Klockan är nu 09.14 och jag har precis vaknat. Det kändes väldigt konstigt att vakna upp i ett mer eller mindre främmande rum, men nu fattar jag att det är på riktigt! Gårdagen var helt fantastisk. Flygplanet landade 16.15 och när jag kom ut till bagage claim såg jag dem stå där, Carol och Gary! Jag han liksom inte riktigt fatta att det var pårikigt men dem välkommnade mig med två rikigt stora kramar. Efter jag hade tagit mitt bagage satte vi oss i bilen och jag trodde ju såklart att jag skulle få komma hem och se huset och packa upp, men såklart var det inte fallet! Vi körde direkt till hela söndagsmiddagen där nästan heela släkten satt! När vi kom in där låtsades alla sova och sen överaskade dem mig och ropade "WELCOME ELLEN!" så sött!! Efter det var det bara att börja hälsa på alla 40 människor som befann sig där och jag kan säga att jag knappt kommer ihop ett enda namn haha. Jag fick träffa mina kusiner och dem hjälpte mig att ta lite mat och sen satt jag och pratade med dem. Jag har tre kusiner här som går i High School: Savanna, Brook och Bailee. Alla dem var supersöta! Sedan var det bara full rulle resten av kvällen, Jag fick gosa med massa söta bebisar, ta åt mig av massa skämt och prata en hel del svenska så att de fick höra hur konstigt de lät haha. Alla var verkligen hur snälla som helst och jag är så glad att min familj är så jävla bra! Efter ett par timmar satte vi oss i bilen hem till huset. Det kändes så konstigt när jag liksom gick in i huset för det här ska bli mitt hem i 1 helt år! De visade mig runt i huset och berättade vart allt fanns, sedan fick jag mitt rum och rätt var det var plingade det på dörren. Det var såklart grannarna som ville komma och träffa "The New Exchange Student" haha, så då blev det lite mer snack, men sen så, sen fick jag äntligen gå och lägga mig. Jag var så trött då, hade varit vaken sedan 1 på natten så då började jetlaggen visa sig.
 
Idag kommer den andra utbytesstudenten från Tyskland hit också, Anna, så det ska bli superkul att åka ivag och hämta henne :) Sen när hon kommit, ska vi gå igenom lite regler och så, eller lite hur de kommer bli liksom och sen i morgon ska Gary ta mig och Anna till skolan för att välja vilka classes vi vill ta! Ja, sen tror jag kanske att jag ska på någon fest på kvällen också, men det får vi se om. Aa, tror det var allt för nuet, som ni fattar är det hur bra som helst, jag är helt överlycklig! PUSS
 The view from our back yard, soo beautiful!

Kommentarer
Postat av: sofia W

Vad roligt du verkar ha!! Du får upptadera mkt !! Kommee läsa varje dag ;)

2013-08-13 @ 12:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0