LÖRDAG, 29-06-2013

2013-06-29 @ 16:54:00
Igår kväll träffade jag Elsa, vi köpte mat och satte oss nere på Lilla Essingen i kvällssolen och hade picknick, pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade ibland så att vi fick ont i magen. Efter det gick vi hem till mig, köpte godis och tittade på en jätteläskig film. Sammanfattat, en perfekt svensk sommarkväll!
Denna lördag kan dock inte spenderas på ett bättre ställe än hemma. Har haft så fullt upp hela veckan så jag känner faktiskt att jag kan få unna mig en riktig slödag. Men Elsa kommer hit ikväll i alla fall så jag blir inte helt ensam hela dagen haha! I morgon jobbar jag, så det blir inte mycket andra planer än det.
Ha en skön helg vänner
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0