Lördag, 10/26

2013-10-26 @ 21:11:10
Heej!! Visst har jag blivit bra på att blogga?? haha jag är bäst, jag vet :))
Aja igår hade vi våran "daydate" till halloween dansen. Vi var på ett cornmase och gick labyrint. Asså jag hade pårikigt en av de bästa kvällarna sen jag kom hit. Jag och min date Collin kom så jäkla bra överrens, hade alltid saker att prata om och herre vad han är söt haha. Känner att jag fått en ny vän iallafall!! :) Ikväll är ju självaste dansen dårå, och jag och Collin ska vara nördar, känner att det kommer bli så himla bra. Ska ha höga strumpor, blå kjol, vit skjorta, rutig fluga, två tofsar, glasögon och ett hårband på mig, charmigt va? Är iaf jäkligt taggad och jag lovar att lägga ut bilder på allt i morgon! Nu ska jag dra hem till Amanda och Kp och fixa mig, vi hörs!! puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0