Los helgos

2013-10-07 @ 06:21:27
 
Hej hopp! 
Tänkte att jag kunde ta lite av min amerikanska tid och berätta om vad jag gjort i helgen :) i fredags var det fotballgame och jag var där med mina friendisar och hade det super kewl. Dock stack jag, Anna, Amanda, kp och Marina hem till oss i halvtiden och tittade på film och hade en jättemysig tjejkväll. I lördags vaknade jag sent och städade mitt rum, skypade med Linnea i 3h (lol) sen kom Thom och hämtade upp mig och vi stack iväg och sköt med hans värdpappa. Tyckte ändå att jag var ganska duktig för att vara första gången, träffade några skott faktiskt :) sen åkte vi hem till Thom och åt svensk laxmiddag, så jävla gott! Första gången jag äter fisk sen jag kom hit! Vi tittade på film och jag åt hans svenska godis haha 
Idag vaknade jag ännu senare än igår och skyndade mig för att vi skulle hajka upp till M:et på berget här (M för Morgan, ni kan se det på många av mina bilder). Det var riktigt jobbigt haha, men klarade det såklart :)) aja sen var det ju family dinner som vanligt vilket var super roligt!! Nu har jag och Anna precis tittat på The Notebook och åh vad jag älskar den filmen, grät som in i helsike i slutet haha
Men aa det var nog det i stort sett, om ni undrar vad jag gör nu så ligger jag på mitt golv och lyssnar på Justin Bieber, får upp så mycket minnen när jag lyssnar på honom <3 puss pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0