Nämen tjäna

2013-10-04 @ 01:50:50

Förlåt hörni för en sån extremt dålig uppdatering, dock har jag en ganska bra förklaring tycker jag: min dator har gått sönder. Med nu ställer jag upp och drar en mobilblogg, även fast det tar cirka 10år att skriva :)
Ska berätta om dansen och allt när jag har en dator att skriva med för jag orkar faktiskt inte förklara allt såhär bara så ni vet. Aja hej hopp vet inte vad jag ska skriva, ska fråga en kille till halloween dansen i morgon och är sjukt nervös hihi men det ska bli kul :)) nu måste jag tyvärr fortsätta plugga, men ha en bra dag allihopa, eller hoppas ni har haft en bra dag (har ingen aning om vilken tid på dygnet ni kommer läsa detta lol) puss å kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0