Tjäna

2013-10-18 @ 23:06:24
 
Hejsan hoppsan bloggen :) hoppas allt är bra med er!
Denna vecka har varit väldigt fullspäckad kan jag säga, sedan i lördags har jag hunnit: haft familydinner, vart på ett cornfield, hängt på en majsfestival, införskaffat mig en alldeles egen pumpa, skypeat med typ hela världen, vart på ennu en stomp(fest), haft tjejkväll med mina fina vänner, bakat halloween kakor med Amanda och Kp, fått höstlov, gråtit en massa, fått tre nya medlemmar i mitt hus varav en är en liten påge på 1år, hängt med lamor och feta grismammor och sist men inte minst fått ett paket från min bästabästa Ester. 
Som ni förstår är det därför ganska svårt för mig att hinna sätta mig ner med min kära mobil och blogga och jag får himla mycket klagomål av mina vänner men aja, can't help it!
 Men vad ska jag säga mer då? Jo ikväll ska på en nöjespark som heter Lagoon :) ska åka massa roliga karuseller och gå spökhus hehe, (kommer dö bara satt ni vet) nä men ni som känner mig vet att jag är väldigt skraj för sånna där läskiga saker.. Men det ska ändå bli riktigt jäkla kul! Sedan kan jag ju säga att igår var det exakt 10veckor sedan jag lämnade Sverige! Det är helt galet vad tiden går snabbt här, detta betyder ju att det är ca 7,5 mån kvar innan jag åker hem.. Det känns lite konstigt för även fast jag älskar mitt liv här så längtar jag typ efter att komma hem, träffa alla, gå runt i min lägenhet osv.. Vet inte om det är en normal känsla men det kanske blir bättre efter denna månad! 
Nä men hörni, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att jag är glad att ni försöker hänga kvar på bloggen även fast jag typ är den sämsta bloggaren i världen :-) så med det sagt, puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0