Homecoming week, day 1: Streetpainting

2013-09-24 @ 05:21:45
Idag drog äntligen homecoming week igång och vi hade assembly på morgonen där min kör sjöng, och sen på eftermiddagen hade vi streetpainting. Det var verkligen sjukt roligt! Alla olika klubbar och classer målade något på gatan utanför skolan. Jag målade för Altitude club och Choir :) Sen blev det ju såklart färgkrig så i slutet av dagen var jag mer eller mindre helt täckt i färg haha. Aja direkt efter hade jag Fotballpractise till powderpuff på onsdag. Jag ska alltså spela amerikansk forboll hörni och jag hoppas verkligen att jag inte gör bort mig haha, jag fattar verkligen ingenting.. plus att det faktikst är ganska ointressant lolz..
Schemat för den här veckan kommer iallafall at vara:
I morgon: STOMP (en fest utanför skolan)
Onsdag: Powderpuff game
Torsdag: Frukost i skolan
Fredag: Parad, assembly och varsity's fotballgame
Lördag: Homecoming dance :)) (den jag ska på med Tanner)

Som ni förstår är jag grymt taggad på hela den här veckan. Hela skolan är upppyntad och alla är liksom speciellt glada haha! Verkligen en sjukt rolig ide det här, livar upp allt och man får en paus från skola, läxor och prov.
Här kommer lite bilder från idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0