This week

2013-09-07 @ 02:46:40
hejsan alla!

Denna vecka började med att vi satt i bilen nästan hela måndagen från Yellowstone. Det var Laborday här så skolan var stängd. I tisdags gick jag i skolan, på kvällen var jag hemma hos Shaylee och tittade på film med massa roliga personer. Det var supermysigt! I Onsdags vaknade jag tidigt för att skypea med Jens, saknar honom så mycket.. Sedan var jag i skolan as usual :) Efter var jag bara hemma tror jag, pluggade väl eller gjorde nåt annat skoj. Igår var jag i skolan också (hehe) och efter det var jag bara hemma, chillade, kollade på film och ba möös. Idag dårå, vaknade helt död och tog mig en dusch för att försöka vakna till liv (det hjälpte inte). Sedan efter skolan gick jag och Thommy och käka glass på Steph's och sen när min värdmamma Carol hade kommit hem hämtade hon oss och vi åkte hem till mig (får ju inte vara hemma med en kille utan att mina päron är hemma ). Nu har han åkt iväg för Carol och Gary skulle bort, så att ää.. Såå nu sitter jag själv hemma och lyssnar på Oskar Linnros och försöker hitta en homecoming dress, vilket är svårare än vad man tror. Aja har inte så mycket mer planer ikväll för jag är sjuk så vill egentligen bara vila och försöka må bättre tills på måndag. Aja det var nog allt för nuet, förlåt för ett lite rörigt inlägg men jag är trött. Pussisss
 
Btw, har bytt ner mig en matteklass nu så går med ett gäng sophmores. Det är bara så mycket bättre, vi har knappt några läxor och har inte ens en bok (min förra var på 1049sidor satt ää). Har också bytt min Bus Web Design class mot Interior Design, mycket stolt över det valet också kan jag säga :)
 
Me and a dead bear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0