Allt är bara så bra. Ny kategori: Ur min dagbok

2013-08-16 @ 03:24:00
Jag måste bara kicka in ett litet inlägg om hur jag känner nu såhär efter 5 dagar i Morgan. Allt är så väldigt annorlunda, såklart, men hittils har verkligen allt fallit på plats. Jag känner mig verkligen som en i familjen och alla är så väldigt snälla. Dock så satt jag och lekte med leksakståg idag med alla barn och kom och tänka väldigt mycket på Jens (min 4åriga lillebror) och att jag saknar honom väldigt mycket och det har bara gått en vecka.. Jag undrar verkligen hur det kommer kännas efter en månad. Om jag kommit in i allt och inte mår dåligt alls, eller om allt kanske går fel och jag får jättemycket hemlängtan. Det jag känner nu är iallafall att allt är så bra och att jag ser fram emot att skolan börjar på måndag. Längtar efter att få nya vänner, längtar efter att ha någonting att göra på dagarna, längtar efter att börja i kören och längtar efter att känna på hur high school känns pårikigt. Är riktigt taggad på allt ska komma igång nu! Savanna, min kusin, ska visa mig och Anna runt i skolan i morgon, så det ska bli jättekul, hoppas jag kan bli bra vän med henne här haha och att hon kan introducera mig till hennes vänner, det är bra att ha lite kontakter.
 
Aja, lite kvällstankar bara, kommentera gärna om ni vill att jag ska ha ett sånt här inlägg och hur ofta ni vill att jag ska skriva det!
Puss och kram på er
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Weeey såklart alla vill ha lite sånna här inlägg :D

2013-08-16 @ 09:48:36
Postat av: Anonym

Följer dig här, så spännande att läsa om det du gör. Vi har det härligt här på Rhodos. Jens är glad och intensiv och Alice och jag anpassar oss ... I morgon ska vi på utflykt.

2013-08-16 @ 21:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0